Diskuze k úloze číslo 4

Toto fórum slouží výhradně k diskuzím o úloze číslo 4. Během hry je zakázáno diskutovat o zadání i řešení této úlohy kdekoliv jinde, než zde. K diskuzi o ostatních úlohách prosíme využijte jim příslušná fóra. Prosíme, nekažte hru ostatním!
Re: Diskuze k úloze číslo 4 skrlej (21. 1. 2012 - 0:39) Sbalit(2)
Zatím nejhezčí. :-)
Re: Diskuze k úloze číslo 4 Paulos (21. 1. 2012 - 0:42) Sbalit(1)
Jo, celkem i souhlas, ale trojka se jí blíží :)
Re: Diskuze k úloze číslo 4 dark (21. 1. 2012 - 12:08) Sbalit(3)
s trojkou jsem se musel moc pakovat, procmail jsem videl toho dne poprve v zivote...
tahle uloha musela dat stokrat vic prace na vyrobu nez na vyreseni.
Re: Diskuze k úloze číslo 4 Jirka Benc (org) (21. 1. 2012 - 12:18) Sbalit(2)
Možná tomu nebudete věřit, ale to platí pro kompletně všechny úlohy, dokonce i pro ty nejtěžší na konci.
Re: Diskuze k úloze číslo 4 dark (21. 1. 2012 - 18:12) Sbalit(1)
verim, ze vsechny ulohy se hur vyrabi nez resi, ale zde se mi da pomer snadnosti vyreseni a snadnosti sestrojeni pro vas, orgy, jeste horsi, nez u tech, s kterymi jsem mel zatim tu cest (jakoze jich teda moc jeste nebylo).
Re: Diskuze k úloze číslo 4 Otto Šabart (21. 1. 2012 - 13:23) Sbalit(1)
Opravdu svely napad... :-) o XPM jsem netusil:-)
Re: Diskuze k úloze číslo 4 jan (25. 1. 2012 - 12:18) Sbalit(1)
Dá se to taky řešit jednoduše pomocí tr 'abcdefghijklmnop' '######## ' atd.
Re: Diskuze k úloze číslo 4 milan.bohacek (25. 1. 2012 - 15:35) Sbalit(1)
obr = Characters[{"aaikaaaljdlokjjblkiaacaiiaakkiaaaa",
"aiaciaicicabnaaciaciacibbjdiaciaaa",
"aiaciajdbdbbnbbdjbaiacibemcjfdneaa",
"aiackcdkacccieaaolmeagmbaiciioebbb",
"aiaciabcjdaemebbmfoaacifaicifhaeaa",
"aiaciabcjdebjebdmbciegmfaidnedaaaa",
"aaikaajkacgcoeeaodameccpkaeodbaaea",
"aaeeeabaaaaffaaaabaaeeefaeebaabaee",
"aeeaaebdfbbbbbbbbbaaaaafaeabaefeaa",
"eebaaecebeaaaaabaeeeaaabaeebeebaea",
"ammjmeamjdnjjjjdoiicfbjljlaanlebea",
"aieehbjhjceaiacbndblaaicacbjfdjeea",
"aiaecaicfhbbjbdfigeoaajdbcaiagabbb",
"aiiigaakbcaaiacfikicgclkibdjdbbaaa",
"aiaageacjdbbjbdficicebidaaakaaabbb",
"aiaaceacidaaiadamcakebicabalaaiaaa",
"aiiiicljbdcckabdlfeobailiiacijabaa"}];
obr2 = Partition[Flatten[ToCharacterCode /@ obr], 34];
ArrayPlot[obr2]

A bylo hotovo.
Re: Diskuze k úloze číslo 4 Petr Onderka (25. 1. 2012 - 20:46) Sbalit(1)
Přišlo mě docela zajímavé, že gvim XPM formátu rozumí, a obrázek se zobrazí jako "syntax highlighting". Takže abych se dostal k dalšímu obrázku, stačilo smazat definici aktuálně první palety z hlavičky.
Re: Diskuze k úloze číslo 4 kolalokk (27. 1. 2012 - 22:13) Sbalit(5)
Zdá se mi to, nebo se z této diskuse ztratily nějaké příspěvky?
Re: Diskuze k úloze číslo 4 Jan Hadrava (28. 1. 2012 - 0:06) Sbalit(4)
On Fri, Jan 27, 2012 at 10:13:39PM +0100, kolalokk wrote:
> Zdá se mi to, nebo se z této diskuse ztratily nějaké příspěvky?

Existuje zvlast diskuze, do ktere byl pristup ihned po vyreseni a diskuze k reseni.

Re: Diskuze k úloze číslo 4 kolalokk (28. 1. 2012 - 2:22) Sbalit(3)
Vážně? A která z nich je tato a jak se dostanu k té druhé?
Re: Diskuze k úloze číslo 4 Jan Hadrava (28. 1. 2012 - 11:38) Sbalit(2)
Na strance http://www.podrate.cz/pd6-reseni je ke kazde uloze odkaz na
"Reseni a zajimavosti" a "Diskuze k uloze". Tady jsme v puvodni diskuzi.
Reseni je na adrese http://www.podrate.cz/pd6-reseni-ulohy/04.
Re: Diskuze k úloze číslo 4 kolalokk (1. 2. 2012 - 20:14) Sbalit(1)
Uff, to je teda dobra schiza. :-)