Diskuze k vedlejší úloze 72
Toto fórum slouží výhradně k diskuzím o vedlejší úloze 72. Během hry je zakázáno diskutovat o zadání i řešení této úlohy kdekoliv jinde, než zde. K diskuzi o ostatních úlohách prosíme využijte jim příslušná fóra. Prosíme, nekažte hru ostatním!
Re: Diskuze k vedlejší úloze 72
Robert-Antonio
(13. 11. 2009 - 19:56)
Sbalit(2)
Nádhera:) Ale kdybych to kdysi nehrál "normálně", tak bych se pravděpodobně nechytal. Doufám že tu nebudou reminiscence na cokoliv novějšího nežli je Doom 2, to bych už opravdu nezvládal...
Re: Diskuze k vedlejší úloze 72
s_tet_o
(14. 11. 2009 - 21:41)
Sbalit(4)
Budú ďalšie levely? :-D Tento bol celkom jednoduchý.
Re: Diskuze k vedlejší úloze 72
Jirka Benc (org)
(14. 11. 2009 - 21:50)
Sbalit(3)
Původním plánem bylo mít každý den jiný level, ale pak jsem to nestihl. Pokud nám ale pošleš těžší level, můžeme to ještě zvážit, nebo ho aspoň pustit na jiném portu :-)
Re: Diskuze k vedlejší úloze 72
Bilbo
(15. 11. 2009 - 0:43)
Sbalit(2)
Tak toto je velmi pekne, myslim ze to je kandidat na nejhezci vedlejsi ulohu (byt jsem mozna jeste nevidel vsechny a ani nevim kolik jich vlastne celkem je :)
Budou pak po skonceni souteze k dispozici zdrojaky?
Budou pak po skonceni souteze k dispozici zdrojaky?
Původní hra
9.packet
(15. 11. 2009 - 14:41)
Sbalit(4)
Jsem později narozený, a tak si na tuto hru nevzpomínám. Jak se hra, kterou je tato úloha inspirována jmenuje?
Také by mě zajímalo, k čemu je příkaz 'f' (písmenko se na jeden krok změní na '!'). Jsou k něčemu '+' a '-'?
Také by mě zajímalo, k čemu je příkaz 'f' (písmenko se na jeden krok změní na '!'). Jsou k něčemu '+' a '-'?
Re: Původní hra
Bilbo
(15. 11. 2009 - 15:18)
Sbalit(3)
Tady nekdo nezna Lemmings :)
+ a - ovlivnuji rychlost vypadavani lumiku z vysypny, ale tady se mi zda, ze jen ovlivnuji rychlost hry (kdyz se na zacatek napise par plusek tak to jede rychleji)
K cemu je prikaz f? .... napoveda: lumik musi byt pred zdi :)
Moje puvodni reseni obsahovalo f, ale ted kdyz to jeste jednou zkousim tak vidim ze to jde i bez nej a je to dokonce o znak kratsi (jen 7 znaku)
Nasel nekdo sestiznakove reseni?
+ a - ovlivnuji rychlost vypadavani lumiku z vysypny, ale tady se mi zda, ze jen ovlivnuji rychlost hry (kdyz se na zacatek napise par plusek tak to jede rychleji)
K cemu je prikaz f? .... napoveda: lumik musi byt pred zdi :)
Moje puvodni reseni obsahovalo f, ale ted kdyz to jeste jednou zkousim tak vidim ze to jde i bez nej a je to dokonce o znak kratsi (jen 7 znaku)
Nasel nekdo sestiznakove reseni?
Re: Původní hra
jan.mrozek
(15. 11. 2009 - 19:52)
Sbalit(2)
Potvrzuju, ze bez "f" to jde taky ... moje reseni bylo ale o hodne delsi. Navic jsem si nevzpomnel na klavesove zkratky, takze reseni predchazela hromada badani metodou pokus/omyl :)) ... zajimalo by me, kolikrat jsem na ten telnet lezl :)
Re: Diskuze k vedlejší úloze 72
Robert-Antonio
(15. 11. 2009 - 21:08)
Sbalit(1)
Teď si říkám, co bude na telnetu napřesrok? Programování avatara 0verkillu? :)
Re: Diskuze k vedlejší úloze 72
Martin "Marble" Beránek
(16. 11. 2009 - 13:12)
Sbalit(2)
Luxusní úloha, a málem jsem o ni přišel. A to jsme stránku s robůtkem zkoumal, ale v linksu dvojce ... (eliminace blikacích gifů může v některých případech i škodit :). A ještě jsem si říkal, co autory přimělo k použití gifových obrázků, ale pak jsme nad tím mávnul rukou, že ho autoři asi někde stáhli z inetu a víc jsem to neřešil, chyba.
Re: Diskuze k vedlejší úloze 72
Bilbo
(16. 11. 2009 - 14:03)
Sbalit(1)
Na na tu animaci prisel kdyz jsem stahnul obrazek s robotem a zacal ho pitvat jestli tam nenajdu nejaka skryta data - kouknul jsem to nej MCckem a hned vidim ze ten gif obsahuje v sobe 38 gifu .... aha, animace :) Tak jsem ji zkouknul :)