Diskuze k úloze číslo 10

Toto fórum slouží výhradně k diskuzím o úloze číslo 10. Během hry je zakázáno diskutovat o zadání i řešení této úlohy kdekoliv jinde, než zde. K diskuzi o ostatních úlohách prosíme využijte jim příslušná fóra. Prosíme, nekažte hru ostatním!
Re: Diskuze k úloze číslo 10 tomi (14. 11. 2009 - 12:10) Sbalit(1)
Tak tohle bylo moc pěkné. V seamonkey to bylo hrozně pomalý, takže jsem zkusil Chromium a dávám palec nahoru :-)
Re: Diskuze k úloze číslo 10 Martin "Marble" Beránek (14. 11. 2009 - 17:48) Sbalit(2)
Pěkné, ještš by mohly být proměnné vektorové, aby měl operátor +/- různý význam ve věech směrech. A pak alespon 4D zdroják. :)

Ale klikometné rozhraní jsem po pár pokusech nahradil textákem, skriptem a wgetem, jinak bych se asi uklikal, vcelku chyběl nějaký "move block" na zdroják.
Re: Diskuze k úloze číslo 10 mirousek (17. 11. 2009 - 15:32) Sbalit(1)
HTML u sebe, v něm jen potřebná pole a POST na podrate.cz.

Po zjištění, jak to funguje už bylo dvouminutové klikání spíče radostí :)
Re: Diskuze k úloze číslo 10 vladimir.navrat (15. 11. 2009 - 14:55) Sbalit(7)
Mi nějak nefungovalo modré if, je zajímavé, že ty ostatní ify ano. Jak člověk přišel na princip těch ifů tak to už šlo.
Re: Diskuze k úloze číslo 10 Michal Kubeček (15. 11. 2009 - 15:10) Sbalit(6)
Modrý (cyan) if fungoval úplně stejně jako ostatní, jen se to samozřejmě
nedalo zjistit tak, že se za něj dal stejnobarevný print. Já měl tu
smůlu, že jsem jako na potvoru pořád dával ± jen ve směru doprava a
dolů, takže se mi strašně dlouho nedařilo docílit toho, aby mi konečně
některý if vrátil true a mohl jsem začít zjišťovat, co vlastně testují.

Re: Diskuze k úloze číslo 10 adino (16. 11. 2009 - 21:01) Sbalit(5)
ja som cyan zistil tak ze False klauzulu som odbocil hore a tam cyan+ cyan print, a true klauzulu som dal uz len cyan+ cyan+ cyan print. Tiez mi chvilu trvalo zistit ze +- zavisi od smeru. :) Akurat som bol lenivy posledne pismenko zistovat tak som skusil karel, ked to nepreslo tak som vyklikal aj piate.
Re: Diskuze k úloze číslo 10 Bilbo (16. 11. 2009 - 22:20) Sbalit(4)
Ja na to sel trochu jinak, po uvodnich pokusech kdyz jsem pochopil nakonec jak ta masina asi funguje, jsem si tam dal jen jeden cyklus a v kazdem cyklu byl jeden barevny odecitac (+- v obracenem smeru), jeden modry print a jeden barevny IF. Pak stacilo jen spocitat pocet vytistenych Kcek (defaultni modre pismenko) a hned se zjistilo pismenko dalsi barvy :) Spustil jsem to pak 4x, pokazde s jinou barvou.
Re: Diskuze k úloze číslo 10 Michal Kubeček (16. 11. 2009 - 23:17) Sbalit(3)
Druhá možnost byla do cyklu dát jedno modré +/- a jedno nebo dvě barevná
(tam, kde se to s 1:1 dostalo mimo abecedu) a za barevný if potom modrý
print. Akorát jsem to nejdřív pochopil obráceně - tj. že všechy barvy
začínají na 'K' a if testuje, jestli už jsem na správném písmenku.

Re: Diskuze k úloze číslo 10 ruthion.bisclaveret (16. 11. 2009 - 23:24) Sbalit(1)
Přesně tak jsem nejdřív uvažoval taky.
Re: Diskuze k úloze číslo 10 milan (19. 11. 2009 - 10:25) Sbalit(1)
Když jsem se k této úloze dostal v rámci vzájemného testování úloh ("org orgovi" :-) ), tak jsem si řekl, že by byla škoda vypisovat jen 'K' a počítat to někde vedle. A udělal jsem raději co nejkratší řešení vypisující přímo heslo:

http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~milanek/pd/mr.html