Po drátě 3 – diskuze

Ať existuje centrální místo pro diskuzi o Po drátě 3...

Připomínáme však některé důležité části pravidel:

Prosíme vás o dodržování těchto pravidel, nekažte hru ostatním! Děkujeme.

Re: Po drátě 3 – diskuze jaroslav safka (29. 11. 2008 - 0:41) Sbalit(16)
ja du spat, jinak se z te 9 zblaznim :)
Re: Po drátě 3 – diskuze Anicka Bernathova (29. 11. 2008 - 0:51) Sbalit(1)
> ja du spat, jinak se z te 9 zblaznim :)

Rano moudrejsi vecera - dobre se na ulohu vyspat je vzdycky dobry prvni
krok k reseni :-) Dobrou noc a hodne stesti rano!

Re: Po drátě 3 – diskuze Mrkva (29. 11. 2008 - 1:14) Sbalit(14)
9, jo? Ja porad visim u 6.
Anicka: nerikala jsi nahodou, ze spat nepujdes dokud to nevyresim? :D
Re: Po drátě 3 – diskuze Marex (29. 11. 2008 - 1:55) Sbalit(13)
> 9, jo? Ja porad visim u 6.
> Anicka: nerikala jsi nahodou, ze spat nepujdes dokud to nevyresim? :D

Nevim, jestli bude na anicku ve stredu pekny pohled ;-)
ps. 11ka je neprijemna :S
Re: Po drátě 3 – diskuze zarevucky.jiri (29. 11. 2008 - 2:55) Sbalit(6)
Z mého pohledu jsou nepříjemné všechny :D
Re: Po drátě 3 – diskuze Petr 'Xof' Skovron (29. 11. 2008 - 12:19) Sbalit(5)
Z meho pohledu byly vsechny prave velmi prijemne :-)
Re: Po drátě 3 – diskuze Jirka Benc (org) (29. 11. 2008 - 12:28) Sbalit(2)
Tys to vůbec vzal pěkně šmahem, kdybys začal v sedm, tak jsi to měl skutečně před půlnocí ;-) Přiznáváme, že prvního vítěze jsme očekávali až dnes večer...
Re: Po drátě 3 – diskuze anicka (29. 11. 2008 - 12:29) Sbalit(1)
> Tys to vůbec vzal pěkně šmahem, kdybys začal v sedm, tak jsi to měl
> skutečně před půlnocí ;-) Přiznáváme, že prvního vítěze jsme očekávali
> až dnes večer...

Druhý v pořadí byl v absolutním čase rychlejší ještě asi o půl hodiny.
Takže měl asi Niel přece jen pravdu. :-)

Re: Po drátě 3 – diskuze anicka (29. 11. 2008 - 12:34) Sbalit(1)
> Z meho pohledu byly vsechny prave velmi prijemne :-)

Děkujeme, přijďte zas :-)

Re: Po drátě 3 – diskuze michal (29. 11. 2008 - 19:13) Sbalit(1)
Podla mna boli vacsinou uplne krasne. Az ma z toho chyta reverzna paranoja --- taky ten pocit, ze organizatori sa tajne a velmi rafinovane spolcili so vsetkymi okolo s cielom robit mi dobre.

Takze dakujem vsetkym sprisahanym.
Re: Po drátě 3 – diskuze Anicka Bernathova (29. 11. 2008 - 11:43) Sbalit(1)
> Nevim, jestli bude na anicku ve stredu pekny pohled ;-)
> ps. 11ka je neprijemna :S

Však ona se Ti taky poddá, neboj :-)

Re: Po drátě 3 – diskuze Michal Kubeček (29. 11. 2008 - 12:51) Sbalit(1)
Jedenáctka? Po desítce je to taková příjemná relaxace...
Re: Po drátě 3 – diskuze Michal Kubeček (30. 11. 2008 - 11:39) Sbalit(4)
Odvolávám, jedenáctka je opravdu nepříjemná. Ne že by ji bylo těžké vyřešit, ale to pokušení, které to potom vyvolává... :-)
Re: Po drátě 3 – diskuze marek (30. 11. 2008 - 12:32) Sbalit(3)
Naštěstí, na to, aby tato úloha ve mně vyvolávala pokušení jsem asi příliš mladý a nezkušený (abych to řekl v průběhu hry politicky korektně) :-) Mně dala docela zabrat, ač jsem dlouho skoro jistě věděl jak na ní. Problém byl v opatření vhodného softwaru. Na Internetu je ho sice hodně, ale žádný mi pořádně nefungoval. A nebýt toho, že jsem měl k dispozici i i386 počítač, tak nevím nevím, jestli bych už byl na x86_64 hotov. Po skončení hry uvítám návrhy na software:-)
Re: Po drátě 3 – diskuze Michal Kubeček (30. 11. 2008 - 22:26) Sbalit(2)
Jak už jsem psal, řešil jsem to na AMD64 a výhradně v Linuxu (64-bitovém) a šlo to.
Re: Po drátě 3 – diskuze Vladimir Navrat (1. 12. 2008 - 8:30) Sbalit(1)
Intel+Linux (64bit) a taky to slo.
Re: Po drátě 3 – diskuze xmoris (29. 11. 2008 - 4:30) Sbalit(2)
Robutek prestal posielat hesla :-| ... trva to asi 40 minut. Asi je cas ist spat.
Re: Po drátě 3 – diskuze Jirka Benc (org) (29. 11. 2008 - 10:59) Sbalit(1)
V tu dobu sice všichni orgové spali, nicméně z logu vyplývá, že i v době mezi půl čtvrtou a půl pátou ráno robůtek e-maily v pořádku posílal. Problém bude asi jinde; kdyžtak se ozvi na orgove (zavináč) podrate.cz s podrobnějšími údaji, můžeme v logu dohledat, co přesně se dělo.
Diakritika a velikost písmen Jirka Benc (org) (29. 11. 2008 - 11:05) Sbalit(2)
Abyste nám všichni furt nepsali :-) - máte-li touhu robůtkovi posílat hesla s diakritikou, tak tak klidně čiňte, on to zvládne. Otázku, zda hesla diakritiku skutečně obsahují, ponecháváme bez komentáře.

Hesla nejsou case sensitive.

Přesto si myslím, že zkoušení všeho možného i nemožného k cíli nepovede. Chcete-li věnovat energii do hledání a zkoušení, zkuste spíš hledat vedlejší úlohy :-) Asi můžu prozradit, že jsou víc než tři.
Re: Diakritika a velikost písmen anicka (29. 11. 2008 - 11:59) Sbalit(1)
> Přesto si myslím, že zkoušení všeho možného i nemožného k cíli
> nepovede. Chcete-li věnovat energii do hledání a zkoušení, zkuste spíš
> hledat vedlejší úlohy :-) Asi můžu prozradit, že jsou víc než tři.

Já bych tento komentář možná ještě trochu rozšířila. Orgové ve
skutečnosti z různých důvodů nemají žádný velký zájem o neskutečná
kvanta chybných řešení, byť se nad nimi možná budou pochechtávat při
sepisování závěrečných statistik.

Takže se snaží úlohy dělat tak, aby když někdo najde heslo, věděl zcela
jistě, že právě našel heslo. Pokud si jisti nejste, tak jsme to možná
zrovna někde udělali špatně, ale že máte špatné heslo je mnohem
pravděpodobnější.

Jak to s těmi hesly myslíme můžete prozkoumat v řešeních Podrátě 2.

Re: Po drátě 3 – diskuze tm (29. 11. 2008 - 11:58) Sbalit(5)
To som jediný kto sa zasekol hneď na prvej úlohe? :(
Re: Po drátě 3 – diskuze anicka (29. 11. 2008 - 12:05) Sbalit(4)
> To som jediný kto sa zasekol hneď na prvej úlohe? :(

Sem tam někdo přišel, zkusil poslat spoustu chybných řešení, odešel. Ale
dlouhodobé tuhnutí je spíš výjimka. Zkus to ještě :-)

Re: Po drátě 3 – diskuze tm (29. 11. 2008 - 12:28) Sbalit(2)
Aha, už to mám. Zaujímavé :)
Re: Po drátě 3 – diskuze anicka (29. 11. 2008 - 12:29) Sbalit(1)
> Aha, už to mám. Zaujímavé :)

No vida, že to jde. Tak hurá na dvojku!

Re: Po drátě 3 – diskuze chudikm (29. 11. 2008 - 21:39) Sbalit(1)
sranda, ja som prvu vyriesil, ale ako? to netusim, nejako sa proste zjavilo heslo na obrazovke, vobec ma netesi, ze som ju vyriesil :(
no dobre, sup na druhu
Námět Michal Kubeček (29. 11. 2008 - 12:48) Sbalit(12)
Navrhoval bych pro příště zahrnout nějakou past na ty, kdo všechno, co si stáhnou, bezmyšlenkovitě spouštějí na ostrém systému. Nic drastického, jen takové menší výchovné klepnutí přes prsty...
Re: Námět Jirka Benc (org) (29. 11. 2008 - 12:50) Sbalit(1)
O tom jsme přemýšleli už tentokrát, ale nic vhodného nás zatím nenapadlo. V přemýšlení však budeme i nadále pokračovat :-)
Re: Námět anicka (29. 11. 2008 - 13:12) Sbalit(1)
> Navrhoval bych pro příště zahrnout nějakou past na ty, kdo všechno, co
> si stáhnou, bezmyšlenkovitě spouštějí na ostrém systému.

...což jsem zkoušela naplánovat tak dlouho, až z toho slušnou oklikou
vyšla pětka, která samozřejmě funguje úplně jinak.

Ale do příště to snad dotáhneme :-)

Re: Námět d.petr (29. 11. 2008 - 16:02) Sbalit(8)
Ne ne ne. Nemám prostor a ani náladu si nějak složitě kvůli této hře instalovat zcela oddělený zkušební systém. A už takhle mě občas stojí dost přemáhání vůbec některé úlohy zkusit řešit (právě kvůli "co kdyby ..."). Ale zatím jsem autorům důvěřoval. Kdybych věděl, že tam mohou být "klepátka přes prsty", nezúčastnil bych se.
Re: Námět anicka (29. 11. 2008 - 16:08) Sbalit(7)
> Ale zatím jsem autorům důvěřoval. Kdybych věděl, že tam mohou
> být "klepátka přes prsty", nezúčastnil bych se.

Určitě jsme nikdy neplánovali udělat nic, co by doopravdy ublížilo. Spíš
jen něco, co při nerozumném použití lehce vynadá - třeba proto, aby hráč
nic takového nikdy neudělal doopravdy. Žádná ztráta dat, spam, ani jiná
lumpárna - chceme, abyste si rádi zahráli i příště.

Každopádně, orgové jsou taky jenom lidi, a přestože máme ve svých řadách
dost schopné hackery a snažíme se po sobě všechno navzájem číst a
testovat, vždycky můžeme udělat chybu, o které vůbec netušíme.

Aplikovat při hraní naší hry základní pravidla opatrnosti a pořádně si
prohlédnout vše, co pošleme, je tedy velmi radno.

Re: Námět anicka (29. 11. 2008 - 16:11) Sbalit(6)
Mimochodem, vzpomínáte na čtyřku z Podrátě 2? To je přesně věc, kterou
jsem dělala jako "výchovnou" úlohu - vůbec nijak neškodila, ale s
bezhlavostí se člověk moc daleko nedostal.

Tak něco takového bych ráda uměla ještě trochu zlepšit :-)

Re: Námět d.petr (29. 11. 2008 - 16:23) Sbalit(2)
Nevzpomínám, soutěžím poprvé.
Ale vypadá to, že už jsem dosoutěžil. :-(
Re: Námět anicka (29. 11. 2008 - 16:27) Sbalit(1)
> Nevzpomínám, soutěžím poprvé.
> Ale vypadá to, že už jsem dosoutěžil. :-(

Zadani a řešení loňských úloh jsou k vidění zde:

http://www.podrate.cz/pd2-reseni

Re: Námět Michal Kubeček (29. 11. 2008 - 16:23) Sbalit(3)
Stejně jako tady, i tam jsem měl největší zábrany u pětky (tenkrát to ale šlo obejít podstatně snáze). Čtyřku jsem bral spíš jako připomenutí, že skripty jsou sice dobrá věc, ale stejně potřeba si schovávat a číst logy.
Re: Námět anicka (29. 11. 2008 - 16:30) Sbalit(2)
> Stejně jako tady, i tam jsem měl největší zábrany u pětky (tenkrát to
> ale šlo obejít podstatně snáze).

I letos pětku testeři dokázali vyřešit zcela bezpečným způsobem.
Trpělivost... :-)

Taky jsem si u podobných her nikdy netroufla postupovat potenciálně
destruktivně. I když, pravda, jiné podobné projekty bývají značně
windowsácky orientované a spouštět wokenní binárky pod wine a vlastním
uživatelem lze s radostí kdykoliv.

Re: Námět Bilbo (29. 11. 2008 - 18:08) Sbalit(1)
na spousteni "mene duveryhodnych" wokennich binarek pod wine mam extra uzivatele .... ktery ma pro jistotu preventivne zakazan pristup na net :)
Re: Námět ernie (29. 11. 2008 - 19:54) Sbalit(1)
Ještě že mi nic nejde přeložit :D
Re: Po drátě 3 – diskuze Salutis (29. 11. 2008 - 13:01) Sbalit(8)
Ja som zaseknutý na šestke.
Re: Po drátě 3 – diskuze Petr Janda (29. 11. 2008 - 13:14) Sbalit(7)
Nic si z toho nedelej - ja uz od vcerejska a nepomohlo ani se vyspat, ani rady me petilete dcery.
Re: Po drátě 3 – diskuze zarevucky.jiri (29. 11. 2008 - 13:39) Sbalit(6)
Taky jsem se tam zasek... bude v tom nějakej chyták...
Re: Po drátě 3 – diskuze Mrkva (29. 11. 2008 - 13:45) Sbalit(5)
Jo, ja zkousel uz i XOR s /dev/urandom :) A porad nic.
Re: Po drátě 3 – diskuze mj (29. 11. 2008 - 13:47) Sbalit(4)
> Jo, ja zkousel uz i XOR s /dev/urandom :) A porad nic.

:)) Doporucuji OR s /dev/urandom, a to nekolikrat. Pak cloveku vetsinou
dojde, ze na to jde uplne spatne :)

Re: Po drátě 3 – diskuze René Kliment (29. 11. 2008 - 14:21) Sbalit(3)
Já jsem si na 99% jistý, že vím, co to je, ale při pokusu zjistit heslo ... Vůbec nechápu, jestli si to ze mě dělá srandu, nebo je v tom nějakej chyták ...
Re: Po drátě 3 – diskuze Mrkva (29. 11. 2008 - 16:38) Sbalit(2)
No, já na 99% vím, co je špatně :) Ale nevím, kde bych z toho měl to heslo vytáhnout :)
Re: Po drátě 3 – diskuze marek (29. 11. 2008 - 22:18) Sbalit(1)
To mi připomíná mojí snahu na šestce. Přišel jsem na ní úplně náhodou, že jsem aplikoval na text jakousi podivnou operaci, která shodou okolností dala správný výsledek. Až se zadáním další úlohy jsem se dozvěděl, jak to vlastně bylo lehké:-)
Re: Po drátě 3 – diskuze jaroslav safka (29. 11. 2008 - 13:36) Sbalit(1)
tyjo ta 11 je drsna ... vim co to je ale nevim cim a nemuzu nic najit ..grr
Re: Po drátě 3 – diskuze Panter (29. 11. 2008 - 14:56) Sbalit(23)
Neni k uloze cislo 6 nahodou napoveda? Uz mi z tech cisilek a pismenek beha hlava kolem. Sedim nad ni od vcerejska a je pravda, ze ani vyspani nepomohlo :D
Re: Po drátě 3 – diskuze Jirka Benc (org) (29. 11. 2008 - 15:00) Sbalit(9)
O nápovědě nic neprozradím, ale pořád ještě jsou tu vedlejší úlohy a žolík ;-)
Re: Po drátě 3 – diskuze zarevucky.jiri (29. 11. 2008 - 15:10) Sbalit(3)
V pravidlech není zakázáno napsat, jestli tam nápověda je nebo není :)
Re: Po drátě 3 – diskuze anicka (29. 11. 2008 - 15:11) Sbalit(2)
> V pravidlech není zakázáno napsat, jestli tam nápověda je nebo není :)

Což ale neznamená, že to orgové musejí udělat :-)

Pokud Ti nějaká přijde, máš právo o tom ostatním říct :-)

Re: Po drátě 3 – diskuze Jirka Benc (org) (29. 11. 2008 - 15:14) Sbalit(1)
Ono to je ostatně stejně vidět ve statistikách :-)
Re: Po drátě 3 – diskuze Panter (29. 11. 2008 - 17:10) Sbalit(3)
Mel bych dotaz. Doufam, ze neni v rozporu s pravidly. Da se vydolovat z uloh 1-5 3 doplnujici ulohy, aby se dal ziskat zolik? :D Ja vim, dotaz na hrane. :D
Re: Po drátě 3 – diskuze Jirka Benc (org) (29. 11. 2008 - 17:13) Sbalit(2)
Dá.
Re: Po drátě 3 – diskuze Bilbo (30. 11. 2008 - 2:37) Sbalit(1)
Dá, ale ty vedlejší úohy jsou docela těžký :)
Re: Po drátě 3 – diskuze d.petr (29. 11. 2008 - 17:19) Sbalit(2)
Tedy, po pravdě, nějak jsem ty vedlejší úlohy nepochopil. Zkoušel jsem něco poslat, ale vždy "Špatná odpověď". Ani nevím, jestli se může poslat vedlejší úloha jen z posledního hlavního úkolu, nebo jak zadat, ze kterého ji posílám (kdybych chtěl zpětně), nebo jak si vyžádat první zadání, nebo ... zkrátka rébus vedlejších úloh beru jako hlavní úlohu mimo pořadí, kterou jsem nezvládnul a tak nemám nárok.
Re: Po drátě 3 – diskuze anicka (29. 11. 2008 - 17:25) Sbalit(1)
> Tedy, po pravdě, nějak jsem ty vedlejší úlohy nepochopil.

Prostě, pokud někde ve hře najdete heslo k zadání vedlejší úlohy, můžete
kdykoliv poslat mail s předmětem 99:heslo a dostanete zadání.

Že jste právě našel heslo k zadání vedlejší úlohy byste měl být schopen
s jistotou poznat :-)

Re: Po drátě 3 – diskuze anicka (29. 11. 2008 - 15:58) Sbalit(9)
Bláhově jsem očekávala, že nám všichni budou strašně nadávat za
sedmičku, a ono nic. Zato šestka se, koukám, líbí :-)

Re: Po drátě 3 – diskuze Martin Böhm (29. 11. 2008 - 16:05) Sbalit(1)
Libi, jo? :o) Takova skodoliba!

Od sestky vyse se mi libily vsechny. Kazda mela sve osobite kouzlo.
Re: Po drátě 3 – diskuze Panter (29. 11. 2008 - 17:01) Sbalit(2)
Anicko Anicko, 6ka se mi uz prestava libit :) Ne ze by to bylo tim, ze by nebyla pekna, je to spise tim, ze mi dochazeji napady. To takova 5ka byla mnam mnam :) Zabrala mi sice chvili casu, nez jsem prisel na to, co s ni, ale libila se :)
Re: Po drátě 3 – diskuze Mrkva (29. 11. 2008 - 17:08) Sbalit(1)
Ja mel petku snad za 5 minut :) Ale sestka? fuj!
Re: Po drátě 3 – diskuze tm (29. 11. 2008 - 17:02) Sbalit(1)
6 a 7 boli pomerne ľahké, osmička je problém :-/
Re: Po drátě 3 – diskuze marek (29. 11. 2008 - 22:24) Sbalit(1)
No, se sedmičkou jsem měl drobné problémy. Ale nevím, jestli je mám vyčítat orgům nebo nedostatku intelektuálních schopností před svítáním:-) Ale jinak se mi velice líbila.
Re: Po drátě 3 – diskuze d.petr (30. 11. 2008 - 0:28) Sbalit(3)
Ale že jste byli hodně sťatí, když jste tu 7 dávali dohromady, že? :-)
Re: Po drátě 3 – diskuze Jirka Benc (org) (30. 11. 2008 - 0:35) Sbalit(2)
Pokud vím, tak všichni organizátoři jsou téměř abstinenti a z ostatních drog uznávají pouze kofein, a to ještě jen někteří. Takže ne, nebyli, bohužel :-)
Re: Po drátě 3 – diskuze anicka (30. 11. 2008 - 10:29) Sbalit(1)
>Takže ne, nebyli, bohužel :-)

Mezi námi, nebudete tomu věřit, ale vyrobit sedmičku je opravdu o dost
těžší než ji vyřešit. To druhé bych sťatá asi zvládla, to první zcela
jistě ne :-)

Re: Po drátě 3 – diskuze zarevucky.jiri (29. 11. 2008 - 17:04) Sbalit(4)
Já už to vzdávám... po cca 12 hodinách čistého času už nechci hexíky vidět minimálně příštích pár let...
Re: Po drátě 3 – diskuze zarevucky.jiri (30. 11. 2008 - 23:18) Sbalit(3)
Já jsem takovej neuvěřitelnej idiot... :D
Re: Po drátě 3 – diskuze anicka (30. 11. 2008 - 23:21) Sbalit(2)
> Já jsem takovej neuvěřitelnej idiot... :D

Já to říkám pořád, že zrovna tahle mi přijde fakt jednoduchá. :-)
Gratuluju!

Re: Po drátě 3 – diskuze Quanti (3. 12. 2008 - 10:45) Sbalit(1)
Asi nejvtipnější úloha myslím :))
Re: Po drátě 3 – diskuze jaroslav safka (29. 11. 2008 - 16:30) Sbalit(9)
teda asi vam vynadam za tu 11 :))
porad ne a ne se trefit spravne nastaveni aby to spravne probehlo. Asi zacnu vrtat do kodu
Re: Po drátě 3 – diskuze anicka (29. 11. 2008 - 16:32) Sbalit(8)
> teda asi vam vynadam za tu 11 :)) porad ne a ne se trefit spravne
> nastaveni aby to spravne probehlo. Asi zacnu vrtat do kodu

Pravda, vítěz povídal něco o skříni obsahující jisté speciální vybavení
:-) Ale jde to i bez něj :-)

Re: Po drátě 3 – diskuze jaroslav safka (29. 11. 2008 - 16:40) Sbalit(4)
A zkouseli ste to i na amd64 ? jestli treba neni chyba v tech softech. (btw: nerad bych neco vyzradil)
Re: Po drátě 3 – diskuze Michal Kubeček (29. 11. 2008 - 16:53) Sbalit(3)
Já to na AMD64 zkoušel a fungovalo mi to. I bez použití utilit pro jiné operační systémy.
Re: Po drátě 3 – diskuze jaroslav safka (29. 11. 2008 - 17:58) Sbalit(2)
za tu 11 vas budu chodit strasit :)
stejne si myslim ze nekde byla chyba aspon ve verzi
Re: Po drátě 3 – diskuze Jirka Benc (org) (29. 11. 2008 - 18:00) Sbalit(1)
Možné je samozřejmě všechno. Blahopřejeme k postupu na dvanáctku.
Re: Po drátě 3 – diskuze tm (29. 11. 2008 - 20:23) Sbalit(2)
Uff, ja tú 11 asi vzdávam, myslím že viem čo by sa s tým malo robiť, lenže nech skúšam čo skúšam, použiteľné výsledky nie sú.
Re: Po drátě 3 – diskuze Bilbo (30. 11. 2008 - 17:11) Sbalit(1)
Jsem na tom obdobne, vim co by se melo s tim delat, ale nemuzu na to najit vhodny nastroj a psat vlastni se mi nechce :) Onen specialni hardware na reseni bohuzel nemam ....
Re: Po drátě 3 – diskuze marek (30. 11. 2008 - 15:29) Sbalit(1)
Jo aha. No jo, černé skříňky vždycky uměly dobře řešit daný typ úloh:-)
Re: Po drátě 3 – diskuze Jiří Brunclík (29. 11. 2008 - 20:45) Sbalit(1)
Mno pěkné to bylo... Akorát mi povězte, kdo mi teď zaplatí ten ztracený čas :).
Re: Po drátě 3 – diskuze Vojta (29. 11. 2008 - 21:12) Sbalit(2)
Tak jsem se zaseknul u pětky. Zkompilovat nejde a když jsem se pokusil zjistit heslo z kódu, tak mi vychází blbosti. :-/
Re: Po drátě 3 – diskuze tomas (30. 11. 2008 - 22:36) Sbalit(1)
Taky tu strasim prakticky pres vikend, i kdyz fakticky jsem tomu nijak moc casu venovat nemohl, deti jsou deti :) Jinak zkompilovat to jde, kdyz tomu clovek da spravnou cestu ke zdrojakum kernelu, jen jaksi pochybuju, ze to bude ono :)
Re: Po drátě 3 – diskuze michal (29. 11. 2008 - 21:42) Sbalit(2)
Jedenáctku jsem hned věděl jak vyřešit, ale nechápu proč jsem to včera večer nedal (že by to bylo tím, že jsem nebyl střízlivý a byly dvě hodiny v noci?), teď stačilo znova provést to samé co jsem dělal včera a najednou to šlo :-). Dvanáctka už byl jenom takový zákusek na závěr...
Re: Po drátě 3 – diskuze jaroslav safka (29. 11. 2008 - 22:09) Sbalit(1)
No ja sem zvedavej co sem delal u te 11 spatne ze sem to musel delat tak slozite.
Nejhorsi je ze vite o co go, ale nevite jak to udelat, pripadne pomoci ceho :)
Re: Po drátě 3 – diskuze marek (29. 11. 2008 - 22:57) Sbalit(2)
Velké problémy mi dělala úloha 10. První půlku jsem měl hotovou za chvilku. Ovšem ta druhá půlka byla mi dala hrozně zabrat. Vzhledem k omezeným debugovacím možnostem v dané úloze se mi nechtělo vyvíjet pořádné řešení a raději jsem se pokoušel vyvinout něco, co mi pomůže udolat úlohu hrubou silou (asi také vzhledem k pokročilé ranní hodině). Nejhorší byla ta bezmoc, když už mě ani vlastní nástroje neposlouchaly:-) Po asi 2.5 hodině jsem boj hrubou silou vzdal, vymáčkl ze sebe poslední zbytky intelektu a během 5ti minut udělal pořádné řešení, které úlohu vyřešilo.
Re: Po drátě 3 – diskuze anicka (30. 11. 2008 - 10:32) Sbalit(1)
Při testování se testeři úspěšně vydali oběma směry, ale ten, který jste si
nakonec vybral Vy, je určitě zajímavější. Gratuluju k vyřešení.

6tka lukash (29. 11. 2008 - 23:49) Sbalit(2)
Nejako som sa na tej 6tke zasekol, planuje sa pre nu nejaka napoveda?
Re: 6tka Jirka Benc (org) (30. 11. 2008 - 0:40) Sbalit(1)
Viz http://www.podrate.cz/pd3-diskuze#s33
Re: Po drátě 3 – diskuze Ares (30. 11. 2008 - 11:00) Sbalit(2)
Teda, diky moc autorum, letos jsem se vyborne bavil. Loni me odrovnal Niel, ale letos jsem se nenechal zmast a za 24hodin (z toho 7 hodin spanek) jsem prosel skrz vsech 12 bez zolika :) Zase jsem se spoustu veci naucil. Doufam, ze po zkonceni akce vznikne nejaky misto, kde bych mohl reseni konzultovat s jinymi ucastniky. Treba na 6ku jsem prisel pomerne nahodou a zajimalo by me jak lidi resili 10ku. Ta mi zabrala asi 6 hodin a kvuli ni jsem sel spat v 6 rano :) Bude i seznam vsech vedlejsich uloh?

Prozatim tedy jeste jednou velky dik autorum!
Re: Po drátě 3 – diskuze anicka (30. 11. 2008 - 11:05) Sbalit(1)
> Doufam, ze po zkonceni akce vznikne nejaky misto, kde bych mohl reseni
> konzultovat s jinymi ucastniky.

Určitě. Stránka s řešením bude vypadat podobně, jako teď vypadají řešení
předchozích ročníků. Už teď je možné diskutovat pod nimi.

Nevím, jak dlouho nám sepsání řešení bude trvat, ale posledně jsme to za
večer zvládli.

Re: Po drátě 3 – diskuze Ares (30. 11. 2008 - 11:08) Sbalit(4)
Lol, nevim jestli si nekdo vsiml, ale http://www.podrate.cz/pd3-reseni-ulohy/ :) muhehechlemst
Re: Po drátě 3 – diskuze marek (30. 11. 2008 - 15:03) Sbalit(3)
No, ono to bude timto: http://www.podrate.cz/muhehechleeeeeemst :-)
Re: Po drátě 3 – diskuze anicka (30. 11. 2008 - 15:06) Sbalit(1)
Hmm, tak že jsem chtěla udělat jinou než provizorní 404 stránku jsem ve
víru příprav nějak zapomněla. No nic, do příště snad napravím :-)

Re: Po drátě 3 – diskuze Ares (30. 11. 2008 - 15:33) Sbalit(1)
Jojo, vsiml jsem si toho hned jak jsem to dopsal :)
Namet na pristi rocnik Ares (30. 11. 2008 - 15:43) Sbalit(3)
Co kdyby v poslednim emailu prislo heslo do nejake tajne diskuze, kde by mohli ti co to vyresili probirat svoje postrehy, pripadne sva reseni? Do stredy je hrozne daleko :)
Re: Namet na pristi rocnik Jirka Benc (org) (30. 11. 2008 - 15:56) Sbalit(2)
Původně to dokonce mělo být takhle uděláno po úlohách, ale nestihli jsme to implementovat. Snad příště :-)
Re: Namet na pristi rocnik anicka (30. 11. 2008 - 16:02) Sbalit(1)
> Původně to dokonce mělo být takhle uděláno po úlohách, ale nestihli
> jsme to implementovat. Snad příště :-)

Už jsem si i rozmyslela, jak to chci udělat. Kdybych se nemusela učit...
noo nic, do příště to stihnu.

Uloha c. 9 Fuky (30. 11. 2008 - 17:25) Sbalit(1)
Ahoj,
komu mohu podekovat za $Subject? Po precteni vystupu testu mi srdicko zaplesalo radosti, ovsem radoval jsem se predcasne. To co hledam neni nejspis ulozeno tam, kde jsem si puvodne myslel...

S pozdravem Honza
Re: Po drátě 3 – diskuze 2nd (30. 11. 2008 - 19:34) Sbalit(1)
tak sem myslel, ze skoncim na 2. a chtel sem to vzdat, ale nedalo mi to ... trosku se s tim peru, ale da se to :) jsem u 7:) - a jak uz nekdo psal : ach ta fura casu, no holt rodina musi pockat :)
úloha 7 martin.grames (30. 11. 2008 - 20:00) Sbalit(3)
Je třeba u úlohy č. 7 umět latinsky ? :-)

Jinak super hra, až na to, že jsem chtěl o víkendu dělat projekt a učit se a díky vám si celý víkend hraju...
Re: úloha 7 mj (30. 11. 2008 - 22:58) Sbalit(1)
Latinsky se určitě hodí umět, třeba na to, abys mohl stokrát zopakovat "Ego sum stultus" a ohodnotit tak, že prozrazuješ, co nemáš ;-)
Re: úloha 7 d.petr (1. 12. 2008 - 15:29) Sbalit(1)
Tak třeba já jsem si to překládal se slovníkem. Ale asi 1/3 těch slov stejně neznal. :-(

:-))
RSS diskuse? Bilbo (30. 11. 2008 - 22:37) Sbalit(8)
Neslo by zridit RSS pro diskusni prispevky?
Re: RSS diskuse? anicka (30. 11. 2008 - 22:39) Sbalit(1)
> Neslo by zridit RSS pro diskusni prispevky?

A nestačí, že si je můžeš nechat posílat všechny mailem? :-)

Jinak, samozřejmě, asi by to šlo, ale ne hned.

Re: RSS diskuse? jaroslav safka (30. 11. 2008 - 22:40) Sbalit(6)
taky bych se primlouval za rss :)
Sem napnutej co vsechno sem resil jinak nez autori zamysleli :)) uz aby byla streda :)

Mimochodem muzu jeste hledat (a resit) vedlejsi ulohy ikdyz sem uz dohral ?
Re: RSS diskuse? mj (30. 11. 2008 - 22:44) Sbalit(5)
> taky bych se primlouval za rss :)

Považujte, prosím, nepřítomnost komentářového RSS za náš malý příspěvek
k internetové ekologii. Opravdu se nám nelíbí, že se zástupy lidí co pár
minut připojují k (nejen našemu) serveru, aby si ověřili, že stále není
nic nového. Aktivní čekání je nešikovné i v této formě.

> Mimochodem muzu jeste hledat (a resit) vedlejsi ulohy ikdyz sem uz dohral ?

Zajisté. Ještě jich pár zbývá :)

Re: RSS diskuse? anicka (30. 11. 2008 - 22:55) Sbalit(4)
> Aktivní čekání je nešikovné i v této formě.

Náhodou, já si už dávno lámu hlavu nad RSS, které bude detekovat příliš
častá připojení a zlotřilcům ukazovat nějaký sprďunk. Což doufám do
místního RSS jednou přidám jako feature :-)

Re: RSS diskuse? mj (30. 11. 2008 - 22:56) Sbalit(3)
;-) To samozřejmě uděláme, ale i tak mám pocit, že u komentářů máš na výběr
jenom mezi příliš často a nanic :)

Re: RSS diskuse? michal (1. 12. 2008 - 13:19) Sbalit(2)
Spravne riesenie by, samozrejme, bolo nieco nad XMPP PubSub. Skoda, ze by to nikto nevedel citat.
Re: RSS diskuse? Bilbo (1. 12. 2008 - 13:33) Sbalit(1)
A proc? Ze by rozhodit XMPP klienta s podporou Publish-Subscribe bylo tezsi nez mistni ulohy? Ja bych tip ze vetsina by to asi i zvladla :)
Poděkování shichman (30. 11. 2008 - 23:05) Sbalit(4)
Chtěl bych organizátorům velmi poděkovat za přípravu soutěže. Je mi jasné, že vymyslet a hlavně zprovoznit všechny úlohy bylo mnohem náročnější než pro nás to poté vyřešit. Rozhodně jsem se však skvěle bavil a nelituji té přehršle hodin, které jsem obětoval na oltář poznání.
(Neznám člověka, který by se netřásl na pozitivní feedback, tak jsem se vzepjal k tomuto komentáři, ať máte motivaci k PD4. Keep up the good work.)
Re: Poděkování Jirka Benc (org) (30. 11. 2008 - 23:08) Sbalit(1)
Děkujeme!
Re: Poděkování s (30. 11. 2008 - 23:12) Sbalit(1)
No vidite a ja ani nepodekoval ..tak to cinim ted :) Fakt super soutez :) Diky moc :) Hlavne se mi libi ze clovek nemusi byt matematicky expert aby ulohy vyresil :) a staci se jen trochu zamyslet :)

A taky se mi rozsiril prehled :) sem netusil co za bejkarny lidi vymysleli (jako treba sedmicka) a dalsi :)

Tesim se na ctyrku :)
Re: Poděkování Karel Srot (1. 12. 2008 - 11:29) Sbalit(1)
Taky bych rad podekoval organizatorum. Zrovna jsem hru dokoncil, nektere ulohy me staly spoustu nervu (hlavne teda 11), ale zadarilo se a uzil jsem si to. Vikend fuc, ale konecne muzu zacit delat i neco jinyho. Tak jeste jednou diky.
Děkuju Michal Srb (30. 11. 2008 - 23:27) Sbalit(1)
Ahoj, moc hezká soutěž, ukázala mi hodně zajímavých věcí. Ještě štěstí, že jsem se na pondělí nemusel nic učit.. O:-)
Děkuju a těším se na čtyřku.
PS: Zdravím všechny v SuSE.
Re: Po drátě 3 – diskuze Bilbo (1. 12. 2008 - 3:49) Sbalit(1)
Tak pres 11ku jsem se dostal zolikem a mam to :)

BTW budou treba i u jednotlivych uloh statistiky jako kdo ji vyresil nejrychleji a jak dlouho mu to trvalo?
Tak to je síla. A Díky díky díky. george.gabriel (1. 12. 2008 - 21:37) Sbalit(3)
Úlohy soutěže jsem vyřešil celkem v pohodě, Nejvíc mě potrápilo číslování úloh a odpovědí - asi 2 hodiny jsem řešil vyřešenou úlohu. Chyba byla v čísle odpovědi. Moc se mi soutěž líbí (minule mně dostal niam). A teď nemůžu pohnut ani s jednou doplňkovou úlohou. Naivně jsem se domníval, že když jsou "vedlejší" a k získání nápovědy, tak budou trošku jednodušší. Samozřejmě, že až uvidím řešení tak si vynadám, že jsem to neviděl hned. Teď však musím ventilovat frustraci.
Díky za soutěž a pochopení. Tykef.
Re: Tak to je síla. A Díky díky díky. Bilbo (2. 12. 2008 - 1:33) Sbalit(2)
Mozna by v pristim rocniku stacilo ulohy necislovat, ale pojmenovavat. Treba prvni by se misto "1" jmenovala "video", druha by se jmenovala ... eee, nebudu prozrazovat ostatnim co to je, ale orgove muj napad snad uz chapou :) Proste reseni prvni ulohy by se posilalo jako "video:<zde_vlozte_heslo>" a nato by cloveku prisla druha uloha, opet se svym ID misto cisla. Vedlejsi ulohy by pak taky mohly dostat jmena misto aby mely vsechny stejny cislo :)

Ubylo by pak starosti typu "poslal jsi zolika na ulohu, kterou jsi uz vyresil..." a "vyresil jsem ted devitku nebo desitku?"

PS. taky jsem zpocatku nemohl hnout ani s jednou doplnkovou, ale nakonec jsem je vsechny vyresil. Teda aspon vsechny co jsem nasel. Ale ze by byly lehky, tak to nejsou :)
Re: Tak to je síla. A Díky díky díky. Michal Kubeček (2. 12. 2008 - 10:13) Sbalit(1)
On Tue, Dec 02, 2008 at 01:33:56AM +0100, Bilbo wrote:
> Ale ze by byly lehky, tak to nejsou :)

Mně připadaly lehké všechny, jen u jedné jsem se nechal hloupě nachytat,
přestože mám neodbytný pocit, že už jsem ji kdysi někde viděl.

dufam balique (1. 12. 2008 - 21:51) Sbalit(1)
Dufam, ze bude potom v rieseniach aj napisane kde boli ukryte vedlajsie ulohy ... viem si predstavit, ze v tych zakodovanych blokoch sa dalo vselico ukryt, ale som bol rad, ze som vyriesil standardne ulohy a nebol som odkazany na vedlajsie, lebo by som ich asi nenasiel.

A tiez by bolo fajn, keby boli vysledky dostupne aj v nejakej OO tabulke (alebo DB?)na stiahnutie, aby som si urobil vlastne statistiky podla toho co ma zaujima.

Dik za hru, bq
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze marek (1. 12. 2008 - 22:29) Sbalit(6)
Neexistuje náhodou nějaká souvislost mezi úlohou 10, 11 a jistou kapelou?
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze Jirka Benc (org) (1. 12. 2008 - 23:11) Sbalit(5)
Nevím, jestli myslíme tu stejnou kapelu, ale pokud to je ta, co je zmíněna v zadání úlohy 11, pak jenom jako vtip :-) Autor 10 ani 11 onu kapelu neposlouchá.
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze marek (1. 12. 2008 - 23:22) Sbalit(4)
Ne, je myšlena jiná písnička a jiná kapela. Souvislost je ta, že se v jejich klipu objevují jak prvky z úlohy 10, tak prvky z úlohy 11. Jsou-li autoři obou úloh jiní lidé, s největší pravděpodobností jde o náhodu. Link na youtube zašlu po skončení soutěže (Přesto, že by asi klip stejně nikomu nijak neporadil.) :-)
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze Jirka Benc (org) (1. 12. 2008 - 23:28) Sbalit(3)
Hm, můžu být zvědavý a poprosit o zaslání linku na orgové (zavináč) podrate.cz? ;-) Díky!
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze anicka (1. 12. 2008 - 23:46) Sbalit(1)
Taky jsem zvedavost sama :-)
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze marek (2. 12. 2008 - 0:00) Sbalit(1)
Poslal jsem. Když tak dejte vědět co si o tom myslíte:-)
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze tcech (2. 12. 2008 - 0:17) Sbalit(1)
Tak konecne muzu jit klidne spat :)
Diky za prijemnou zabavu.
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze robert (2. 12. 2008 - 2:01) Sbalit(2)
Bezvadné je, že Po drátě se krásně kryje s internetovou fází Haluze. Když nevím co s šiframi, jdu hackovat po drátě a když mi třeští hlava z programování, jdu luštit Haluz. Zatím to vychází :)
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze anicka (2. 12. 2008 - 9:19) Sbalit(1)
> Bezvadné je, že Po drátě se krásně kryje s internetovou fází Haluze.
> Když nevím co s šiframi, jdu hackovat po drátě a když mi třeští hlava
> z programování, jdu luštit Haluz. Zatím to vychází :)

Jenom orgům nehrozí, že by na tu haluz měli čas :-) Ale co jsme si
spískali... :-)

Poděkování za hru Martin "Marble" Beránek (2. 12. 2008 - 12:37) Sbalit(5)
Ahoj, také se přidávám k poděkování všem organizátorům. Ulohy máte moc pěkné, začátek mi sice přišly až příliš jednoduchý, ale druhá půlka byla zajímavější (šestka byla vysloveně načasovaná na mé připomínky "je to nějak moc trapné" :), a zvlášt některé 99 vysloveně nádherné. I když Niela z druhého ročníku z mého pohledu překonáte jen těžko. :)
Už se těším na další kolo.
Re: Poděkování za hru Jirka Benc (org) (2. 12. 2008 - 12:43) Sbalit(4)
Díky za pochvalu. Jednoduchý začátek je záměr - první půlka snadná, aby si mohli zahrát všichni, druhá, jak správně píšeš, "zajímavější" :-) A protože se nám to osvědčilo, bude to příště pravděpodobně vypadat zrovna tak.
Re: Poděkování za hru anicka (2. 12. 2008 - 15:07) Sbalit(3)
> A protože se nám to osvědčilo, bude to příště pravděpodobně
> vypadat zrovna tak.

Niel ovšem říkal, že jestli to zase bude tak trapné jako letos, tak se
na nás vykašle - myslím tedy, že příště se můžeš těšit na to, že zatímco
první půlka bude podobná jako tentokrát, ta druhá část bude výživnější
:-)


Re: Poděkování za hru Michal Čihař (2. 12. 2008 - 15:09) Sbalit(1)
> Niel ovšem říkal, že jestli to zase bude tak trapné jako letos, tak se
> na nás vykašle - myslím tedy, že příště se můžeš těšit na to, že zatímco
> první půlka bude podobná jako tentokrát, ta druhá část bude výživnější
> :-)

To bude jedině dobře :-)
Re: Poděkování za hru Michal Kubeček (3. 12. 2008 - 11:00) Sbalit(1)
On Tue, Dec 02, 2008 at 03:07:08PM +0100, anicka wrote:
> myslím tedy, že příště se můžeš těšit na to, že zatímco první půlka
> bude podobná jako tentokrát, ta druhá část bude výživnější

Jsem pro. Subjektivně jsem měl sice během soutěže pocit, že jsou úlohy
trochu těžší než minule, ale podle výsledků to vypadá, že to byl jen
pocit způsobený stavem částečného zatmění mysli.

Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze robert (2. 12. 2008 - 17:00) Sbalit(1)
Ego sum stultus, ego sum stultus, ego sum stultus! Tři hodiny si to marně překládám, než jsem na to přišel!
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze Mrkva (2. 12. 2008 - 17:14) Sbalit(1)
Díky orgům za pár zpackaných písemek, protože jsem se neučil :) A pořád kysnu na té šestce :(
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze 2nd (2. 12. 2008 - 17:27) Sbalit(5)
Robutek mi neposlal ulohu c. 10 (pritom sem heslo na 9 poslal a ve statistice se to projevilo) Orgove taky neodpovidaji. Co mam delat?
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze hfehfe (3. 12. 2008 - 7:06) Sbalit(4)
Mam ten samy problem. Roztomily robutek sel spat, uz neodpovida ani na ping. Co s tim ?
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze Quanti (3. 12. 2008 - 10:37) Sbalit(3)
Dtto; poslala jsem sestku (tedy 7:heslo), nic mi neprislo, nicmene na statistice se to projevilo spravne :D asi znamka, ze uz nemam dal soutezit... :)
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze mj (3. 12. 2008 - 10:41) Sbalit(1)
Napiš mi, prosím (třeba na orgove@podrate.cz) svou mailovou adresu,
podívám se.

Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze Jirka Benc (org) (3. 12. 2008 - 10:42) Sbalit(1)
Moc se všem omlouváme. Došlo nám místo na disku :-( Teď už to je v pořádku, pošlete prosím maily znovu.
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze Milos Prchlik (2. 12. 2008 - 20:13) Sbalit(7)
Diky vsem autorum a organizatorum! O soutezi jsem se dozvedel ze zpravicky na abclinuxu.cz v sobotu vecer, a zpusobila mi velice prijemne a hlavne ruzne stravene hodiny a hodiny nadavani a spilani vsem, kteri ty ulohy vymyslelo a vlastni neschopnosti :) Ale je pravda, ze pilne jako vcelicka a s nejakym tim napadem se daly vyresit vsechny, mockrat diky a jen tak dal, uz ted se tesim na dalsi :)

A ano, ackoliv Niela Ambroze neznam, tak jeho pristup k uloham - mohu-li se tak vyjadrit podle te jedne, u ktere je zminovan - se mi velmi, velmi zamlouva :))
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze 2nd (3. 12. 2008 - 8:50) Sbalit(6)
tak 10 nedam :) neumim proste pouzit urcity prikaz :)
a na bruteforce nemam cas a nervy :)
uz se tesim na reseni, a nejvic me mrzi 11 :)
jeste jednou dekuji vsem organizatorum a tesim se na dalsi podrate
navrh pro dalsi podrate: prosim udelejte to jen na 2 dny(4 dny je moc:))) )
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze d.petr (3. 12. 2008 - 10:05) Sbalit(2)
Já zas neudělám 9. Visím na ní už asi 80 hodin a nic. Tam snad ani žádné heslo být nemůže.
(tedy ne, že bych celou dobu luštil, to už by mě odvezli :-) )
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze 2nd (3. 12. 2008 - 10:57) Sbalit(1)
tak si honem zajed k holici - nebo si pak vsechny vlasy vytrhas ;)
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze Honza (3. 12. 2008 - 11:26) Sbalit(3)
Nene, naopak 4 dny jsou akorát. Co když někdo nechce začít hned první minutu hry? Nedej bože to začíná v pátek a na ten je naplánovan Lachoutkův memoriál?
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze Michal Kubeček (3. 12. 2008 - 12:30) Sbalit(2)
On Wed, Dec 03, 2008 at 11:26:30AM +0100, Honza wrote:
> Co když někdo nechce začít hned první minutu hry?

Nejen když nechce, někdo třeba ani nemůže. Byla by škoda, kdyby se někdo
nemohl vůbec zúčastnit jen proto, že je celý víkend pryč.

Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze 2nd (3. 12. 2008 - 12:37) Sbalit(1)
to je fakt. takze to stahuju.
Prodloužení Po drátě 3 Jirka Benc (org) (3. 12. 2008 - 11:29) Sbalit(4)
Asi jste již tuto informaci dostali mailem, ale pro jistotu to napíšeme i sem. Protože dnes od brzkého do pozdního rána nefungoval robůtek (došlo mu místo na disku, s čímž se chudák nedokázal psychicky vyrovnat a zhroutil se; naštěstí rychlý chirurgický zákrok dnes ráno ho dal zase dohromady), posunujeme konec Po drátě 3 na 19 hodin.

Všem účastníkům se omlouváme. Maily poslané robůtkovi, na které jste nedostali odpověď, pošlete prosím znovu.
Re: Prodloužení Po drátě 3 d.petr (3. 12. 2008 - 11:55) Sbalit(3)
A já tak čekal na poledne, abych se dozvěděl řešení 9. :-(
Tak tedy až večer. :-)

Mimochodem, jaká má být odpověď na: Life, Universe and Everything? (pro odeslání příspěvku)? :-)
Re: Prodloužení Po drátě 3 Bilbo (3. 12. 2008 - 12:08) Sbalit(2)
Tady nekdo necetl stoparova pruvodce po galaxii :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Answer_to_Life,_the_Universe,_and_Everything
Re: Prodloužení Po drátě 3 d.petr (3. 12. 2008 - 17:04) Sbalit(1)
Aha! :-)
Ne, opravdu jsem to nečetl. Sice jsem viděl film, ale na tohle bych si určitě nevzpomněl. :-)
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze karel.honzl (3. 12. 2008 - 15:43) Sbalit(5)
Tak ja se zase zasek na 7. Uz si pripadam jako blazen a u nas v praci uz nikdo nepracuje a vsichni mi radi.
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze d.petr (3. 12. 2008 - 16:18) Sbalit(4)
Ty se máš. Já myslel, že mi třeba přijde nápověda, ale k 9 asi není. A ať zkouším, co zkouším, nic. Ani žádné heslo k vedlejší úloze jsem nenašel, tak už jen počkám na konec.
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze karel.honzl (3. 12. 2008 - 16:28) Sbalit(3)
Nejhorsi je, ze mam pocit, ze jsem blizko, ale furt nic.
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze s (3. 12. 2008 - 17:14) Sbalit(2)
to je stejne zvlastni jak se obtiznost lisi u kazdeho jinak :) me zase prisla 7 docela jednoducha akorade byla zdlouhava
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze karel.honzl (3. 12. 2008 - 17:29) Sbalit(1)
No zdlouhavá mi přišla taky. Tedka mam pocit, ze jsem na konci a heslo nikde :-(
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze R2 (3. 12. 2008 - 18:52) Sbalit(1)
Vyborna soutez, i kdyz jsem absolvoval jen prvnich 9 ukolu a 1 bonus, zbytek sem bohuzel nenasel a na 10 sem umrel, kazdopadne jsem zvedav na jeji reseni. A 11 a 12 si mozna zkusim mimo soutez az je zverejnite :)

Doufam, ze zverejnite i kde byly vedlejsi ulohy, at vim jak moc velka su lama :-)
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze s (3. 12. 2008 - 19:04) Sbalit(2)
pane uciteli ... uz je cas :)
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze d.petr (3. 12. 2008 - 19:06) Sbalit(1)
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze Festr (3. 12. 2008 - 22:06) Sbalit(1)
Tahle soutez je opravdu velmi zabavna, i kdyz v nekterejch momentech by se clovek objesil.

Nezbyva nez jen doufat, ze organizatori budou mit dost elanu na to, aby tuto soutez udrezli co nejdyl! Uz se nemuzu dockat na dalsi :)
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze zaboj.campula (3. 12. 2008 - 22:45) Sbalit(8)
nezbývá než poděkovat pomocné škole, pánům labákům a qačce. tož tedy děkuji.
pro příště bych se přimluvil za delší čas na všechny úlohy. my starší pánové (a možná i dámy) s manželkami, dětmi, vnoučaty a zaměstnáním které živí rodinu nemůžeme strávit v kuse několik hodin řešením takových úloh, jakkoliv jsou zajímavé. a pokud už řešení vyjde tak nemáme sebekázeň zkoušet a hledat.
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze anicka (3. 12. 2008 - 22:58) Sbalit(7)
> pro příště bych se přimluvil za delší čas na všechny úlohy. my starší
> pánové (a možná i dámy) s manželkami, dětmi, vnoučaty a zaměstnáním
> které živí rodinu nemůžeme strávit v kuse několik hodin řešením
> takových úloh

To sice celkem chápu, ale na druhou stranu, s ubíhajícím časem přibývá
množství lidí, kteří už mají vyřešeno, hoří touhou se pochlubit, co jak
dělali a udržet je na uzdě, aby na fórech nevyslepičili úplně všechno,
je čím dál těžší. Exponenciálně :-)

Ten současný čas na řešení je kompromis nastřelený po předchozích
zkušenostech a bohužel nemyslím, že budeme schopni jej výrazně zvětšit.
Ledaže bychom zavedli zaheslované diskuze pro úspěšné řešitele (což je v
plánu) a osvědčilo se to. Uvidíme.

Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze Festr (3. 12. 2008 - 23:24) Sbalit(2)
Souhlasim. Cim dele to trva, tim horsi je udrzet sebekazen a nekooperovat s temi, kteri to resi s vami, prestoze se radim mezi ty, kteri ten cas nemaji. Nicmene priste bych to udelal malililinko driv, treba zacatek listopadu je fajn :)

p.s.: ty otazky, ktery musime odpovedet pro schvaleni prispevku jsou moc :) kolik kocek chyti 100 mysi...
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze anicka (3. 12. 2008 - 23:26) Sbalit(1)
> p.s.: ty otazky, ktery musime odpovedet pro schvaleni prispevku jsou
> moc :) kolik kocek chyti 100 mysi...

Kdo se prihlasi, nic takoveho delat nemusi.

Ba dokonce muze tukat diskusni prispevky z pohodli sveho oblibeneho
textoveho editoru, tak jako ted ja :-)

Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze zaboj.campula (3. 12. 2008 - 23:34) Sbalit(4)
No jo, já taky 'celkem chápu' důvody, kterě vedou k ukončení soutěže tak brzy. To nebyla výtka, spíš povzdech nad tím, že jsem to nedořešil a když si můžu prohlédnout řešení ani nikdy nedořeším.
Stejně autory obdivuji, že bez nároku na honorář (i když si nejsem jistý zda vítězové nedostanou lukrativní nabídku od MS) zorganizují takovou soutěž. Po té co jsem shlédnul úlohy, ke kterým jsem se nedostal, tak smekám kloubouk před autory a kdyby byla ta možnost tak je zvu na pivo.
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze anicka (3. 12. 2008 - 23:43) Sbalit(2)
> Stejně autory obdivuji, že bez nároku na honorář (i když si nejsem
> jistý zda vítězové nedostanou lukrativní nabídku od MS) zorganizují
> takovou soutěž.

Vlastně je legrace, že první dvě soutěže, které jsme směli dělat v
pracovní době, jsme nedělali ani zdaleka s takovým nasazením. :-)
Lukrativní nabídku od MS jsme ještě nedostali, ale jiné nadnárodní
korporace nás asi všechny spamují s nabídkami práce hlava nehlava,
podrát nepodrát :-)

> Po té co jsem shlédnul úlohy, ke kterým jsem se nedostal, tak smekám
> kloubouk před autory a kdyby byla ta možnost tak je zvu na pivo.

Nevím, nevím, jaký by to mělo úspěch. My jsme takřka všichni spíš na čaj
a/nebo kofolu :-)

A mockrát děkujeme!

Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze zaboj.campula (4. 12. 2008 - 0:06) Sbalit(1)
> Lukrativní nabídku od MS jsme ještě nedostali,

To je jejich další mínus, o kterém se tolik nemluví - mají mizerné human resource oddělení.

> jiné nadnárodní korporace nás asi všechny spamují
> s nabídkami práce hlava nehlava

No však to je taky čistě sobectví, že odepisuji. My taky nabíráme lidi, co něco umí.

> Nevím, nevím, jaký by to mělo úspěch. My jsme takřka všichni spíš na čaj
> a/nebo kofolu :-)

Tak zvu na čaj nebo kofolu, když je s rumem tak se dá pí i to :-)

> A mockrát děkujeme!

A vy neděkujte, já vám děkuji a ostatní hráči jistě též
Re: Po drátě 3 &#8211; diskuze Michal Kubeček (3. 12. 2008 - 23:56) Sbalit(1)
> i když si nejsem jistý zda vítězové nedostanou lukrativní nabídku od MS

Zatím nic takového nepřišlo, ale s jednou úlohou (myslím někde kolem
desítky) přišla nabídka od jiné softwarové firmy. :-)