On Sat, Jan 21, 2012 at 10:23:43PM +0100, hsn wrote: > ja bych povolil bruteforce jako validni reseni. Organizatori by si > meli nastavit spravne limity v sendmailu aby se muselo bruteforcovat > z vice IP adres soucasne.
Řekl bych, že už takhle je s přípravou hry a nastavením implementace všech interaktivních úloh práce víc než dost. Pokud by organizátoři ještě u všeho měli počítat se zabezpečením proti všem formám DoS útoku ze strany nezodpovědných řešitelů, mohlo by se stát, že shledají, že už té práce je moc, a radši se na to vykašlou. Nemyslím si, že by zrovna tohle mělo být cílem.
> ja bych povolil bruteforce jako validni reseni. Organizatori by si
> meli nastavit spravne limity v sendmailu aby se muselo bruteforcovat
> z vice IP adres soucasne.
Řekl bych, že už takhle je s přípravou hry a nastavením implementace
všech interaktivních úloh práce víc než dost. Pokud by organizátoři
ještě u všeho měli počítat se zabezpečením proti všem formám DoS útoku
ze strany nezodpovědných řešitelů, mohlo by se stát, že shledají, že už
té práce je moc, a radši se na to vykašlou. Nemyslím si, že by zrovna
tohle mělo být cílem.
Michal Kubeček