> ale tam vidím ještě elegantnější úlohu: použít jeden z "weak" keys, > které se svého času seedovaly jen přes PID (a jelikož herní server beží > na debianu, tak by to napadlo snad každého ;)
Tohle byl, jak už jsem psala v diskuzi k úloze během hry, vskutku můj první nápad :-) Ovšem realita mi dost rychle ukázala, že to by opravdu skoro nikdo nevyluštil... po roce a něco od aféry už si na to pamatuje málokdo, když nepočítám nás ssh maintainery různých distribucí, co ten průšvih hasili ještě další dlouhé měsíce :-) Napadlo mě to loni pár dnů před hrou, prošvihla jsem to :-(
Ani na to dnes už neumím udělat nápovědu tak, aby pomohla a přitom bylo ještě co dělat :(
> které se svého času seedovaly jen přes PID (a jelikož herní server beží
> na debianu, tak by to napadlo snad každého ;)
Tohle byl, jak už jsem psala v diskuzi k úloze během hry, vskutku můj
první nápad :-) Ovšem realita mi dost rychle ukázala, že to by opravdu
skoro nikdo nevyluštil... po roce a něco od aféry už si na to pamatuje
málokdo, když nepočítám nás ssh maintainery různých distribucí, co ten
průšvih hasili ještě další dlouhé měsíce :-) Napadlo mě to loni pár dnů
před hrou, prošvihla jsem to :-(
Ani na to dnes už neumím udělat nápovědu tak, aby pomohla a přitom bylo
ještě co dělat :(